روانشناسی

روانشناسی

وبلاگ روانشناسی عمومی
روانشناسی

روانشناسی

وبلاگ روانشناسی عمومی

راهنمایی برای روشن شدگی معنوی با قدرت اکنون




کتابpower of now  اکهارت تول تحت عنوان قدرت اکنون در ایران با ترجمه ی دوست عزیزمان مهدی خاتمی

منتشر شده است


 درباره ی اکهارت تول

یک شب در سال ۱۹۷۷ در سن ۲۹ سالگی پس از سالها رنج ناشی از افسردگی شدید (تمایل به خودکشی) او یک دگرگونی عمیق را تجربه می‌کند. آن شب در حالی که با رنج غیر قابل تحمل افسردگی، از خواب برمیخیزد به یک شهود دگرگون کننده دست می‌یابد. او این تجربه را اینطور توضیح می‌دهد: " من نمی‌توانستم خودم را تحمل کنم. ناگهان سوالی به ذهنم آمد که جوابی برایش نداشتم. این من (I) کیست که نمی‌تواند خودم (self) را تحمل کند؟ ناگهان با یک فضای خالی روبرو شدم. در آن لحظه نمی‌دانستم که خود ساخته شده توسط ذهنم- با تمام سنگینی، مشکلات و زندگی کردن یا در گذشته ناخوشایند و یا آینده ترسناک - فرو ریخته و نا پدید شده است. فردا صبح که از خواب برخاستم همه چیز در صلح و آرامش بود. چون دیگر از خود (Self) خبری نبود. تنها بودن و حضور را تجربه می‌کردم. تنها مشاهده گر بودم". این احساس ادامه پیدا کرد و او حسی نیرومندی از آرامش را در تمام موقعیت های زندگی تجربه میکرد. تولی تحصیلات دکترای خود را نیمه کار رها کرد و به مدت تقریباً دو سال بیشتر وقت خود را در پارک راسل در مرکز لندن ،در حالتی از سرخوشی عمیق به تماشای جهان نشست .


اکهارت تول / روانشناسی عمومی/ روشن شدگی معنوی / قدرت اکنون /مهدی خاتمی / راهنمایی برای روشن شدگی معنوی / اکهارت توله / نیروی اکنون / دانلود کتاب قدرت اکنون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد